موزیک شاد

دانلود بهترین آهنگ های شاد ایرانی

موزیک شاد

دانلود بهترین آهنگ های شاد ایرانی

  • ۰
  • ۰


متن تیتراژ سریال گسل میلاد بابایی

یه جوری عاشقت میشم 
صداش دنیا رو برداره
کسی جز تو نمیتونه
منو آروم نگه داره

یه جوری عاشقت میشم
نتونی از دلم رد شی
نمیذارم که یه لحظه
رو تصمیمت مردد شی

میشه هنوزم با یکی خوش بود
این حسُ با تو تجربه کردم
هرچی که با تو هست همش خوبه
دنبال غیر از تو نمیگردم

من از تو میگم چون دلت پاکه
تو معنی خوبی رو میفهمی
میبینی عاشقت شدم صافی
هوامو داری چون که دلرحمی

تو باشی زندگی خوبه 
نباشی زندگی سخته
خیالم راحته با تو
دلم همیشه خوشبخته

میشه هنوزم با یکی خوش بود
این حسُ با تو تجربه کردم
هرچی که با تو هست همش خوبه
دنبال غیر از تو نمیگردم

من از تو میگم چون دلت پاکه
تو معنی خوبی رو میفهمی
میبینی عاشقت شدم صافی
هوامو داری چون که دلرحمی

  • ۹۷/۰۶/۱۴
  • محمد کربلایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی