موزیک شاد

دانلود بهترین آهنگ های شاد ایرانی

موزیک شاد

دانلود بهترین آهنگ های شاد ایرانی

  • ۰
  • ۰

مارماریس شهری بندری در سواحل دریای مدیترانه است که در جنوب کشور ترکیه قرار دارد. این شهر یکی از مکان‌هایی است که در هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن دارد: سواحل زیبا، قایقرانی عالی، ورزش‌های ماجراجویانه، روستوران‌های برتر، زندگی شبانه پرجنب و جوش، آفتاب مدیترانه‌ای و ... ؛ تاریخ‌ مارماریس نیز بحثی مفصل و جدا است. کمتر جایی را در این کره‌ی خاکی می‌توان یافت که چنین زیبایی تاریخی داشته باشد.  در این شهر بناهای تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیاری وجود دارد که چندین روز باید وقت صرف کنید تا تمامی زیبایی‌های آن را از نزدیک لمس کنید. در ادامه با معرفی دیدنی‌های مارماریس و معرفی بهترین تور مارماریس با همراه ما باشید.البته پیشنهاد ویژه ما برای شما تور مارماریس نوروز 98 سلام پرواز هست

مارماریس مارینا

مارماریس مارینا

مارینا یک مرکز اجتماعی است و همواره چیزهای جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران دارد

فرقی نمی‌کند که به قدم زدن و گردش با فراغت خاطر علاقه دارید یا دوست دارید در امتداد اسکله سواد قایق بادبانی شوید؛ یا اگر آنقدر عاشق خرید هستید که تا از پا افتادن مراکز خرید را زیر پا می‌گذارید، مارینا جایی است که باید حتما به آن سر بزنید. مارینا یک مرکز اجتماعی است و همواره چیزهای جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران دارد. در کنار آبشارها موسیقی اجرا می‌شود، انواع مختلف رستوران‌ با کیفیت‌های عالی میزبان شما هستند و مغازه‌های متعددی سوغاتی معتبر ترک، لباس‌ یا هر چیز دیگری که بخواهید، می‌فروشند. 


موقعیت مارماریس مارینا روی نقشه

شرکت در تور روستای مارماریس

تور روستای مارماریس

تور روستای مارماریس یکی از بهترین تفریحات و گشت و گذارهایی است که می‌توانید در روستاهای زیبا و جذاب اطراف مارماریس تجربه کنید. برای تجربه‌ی زیبایی زندگی روستایی، فرهنگ و طبیعت این اطراف می‌توانید در این تورها شرکت کنید. راهنمایان تور شما را به گوشه و کنار روستاها و بناهای تاریخی می‌برند و می‌توانید فعالیت‌های مردم محلی، مثل پختن نان را از نزدیک ببینید. 

فواره های رقصان

فواره رقصان مارماریس

فواره‌های رقصان منظره‌ای بسیار زیبا است و شب‌ها که این آب‌نماها به رقص درمی‌‌آیند، تماشاکنندگان را به تحسین وا می‌دارند. این نمایش تقریبا نیم ساعت به طول می‌انجامد و شامل رقص آب به همراه موسیقی و رقص چراغ‌های رنگی نیز می‌شود. تماشای رقص فوراه‌ها رایگان است و هر شب مردم زیادی برای تماشای آن‌ها به این منطقه می‌آیند. این فواره در طول روز نیز به طور منظم به رقص درمی‌آیند و حتی زیبایی مجسمه‌ی مرمری درون آن را به رخ می‌کشند. پس سکه‌ای داخل آن انداخته و یک آرزو کنید!

کوه های مارماریس

کوه های مارماریس

چشم‌اندازی از صخره‌های زیبا که بر اثر تابش نور خورشید خیره‌کننده و رویایی به نظر می‌رسد، حتما در طول سفرتان به مارماریس شما را جذب خود خواهد کرد. شرکت‌های خصوصی زیادی در این شهر وجود دارد که در کوه‌های مارماریس تورهای خصوصی اجرا می‌کنند، شما را به مسیرهای صخره‌ای می‌برند، پانورمایی خیره‌کننده از گیاهان و جانوران بومی را به شما نشان می‌دهند، پرده از زیبایی تالاب‌ها و آبشارها برمی‌دارند و حتی شما را به بالاترین نقطه‌ی این کوه‌ها می‌برند که می‌توانید طلوع یا غروب خورشید را از پس دریایی آبی به تماشا بنشینید. زیبایی و لذت تجربه‌ی این روز به هیچ وجه قابل توصیف نیست.

آرامگاه های صخره ای ساریان

آرامگاه صخره ای ساریان مارماریس

برای حفاظت از این بنای تاریخی، گردشگران اجازه دارند که فقط از درون قایق این آثار منحصر به فرد تاریخی را تماشا کنند

به منظور محافظت از این کنده‌کاری‌های ظریف، حساس و باشکوه، گردشگران اجازه دارند که فقط از درون قایق این آثار منحصر به فرد تاریخی را تماشا کنند. شما می‌توانید نگاهی گسترده از تمامی زوایا به حکاکی‌های مرموز این بنا بیندازید که بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. راهنمای شما روی قایق‌های رودخانه، با خوشحالی دانش تاریخی گسترده‌ی خود را از این مقبره‌ها و این منطقه‌ی بومی با شما به اشتراک می‌گذارند. همراه با بازدید از این بنای تاریخی عجیب، قایق‌رانی پر از آرامش و زیبایی‌های بصری خیره‌کننده را هم تجربه خواهید کرد. 

مشاهده ادامه مطلب

  • ۹۷/۱۰/۱۷
  • محمد کربلایی

نظرات (۲)

پرشین هتل یکی از بزرگترین مراجع اطلاع رسانی در زمینه رزرو هتل ، تور ، امکانات ، خدمات ، تخفیف ها ، بهترین قیمت ها و تفریحات برای رزرو هتل در ایران و رزرو هتل های لوکس و ارزان قیمت ایران و بهترین تخفیف ها برای رزرو هتل های ایران می باشد. با پرشین هتل همیشه از بهترین تخفیف ها و بهترین خدمات برای رزرو هتل ایران استفاده کنید.

https://www.linkedin.com/company/epersian-hotel/about/

پرشین هتل یکی از بزرگترین مراجع اطلاع رسانی در زمینه رزرو هتل ، تور ، امکانات ، خدمات ، تخفیف ها ، بهترین قیمت ها و تفریحات برای رزرو هتل در ایران و رزرو هتل های لوکس و ارزان قیمت ایران و بهترین تخفیف ها برای رزرو هتل های ایران می باشد. با پرشین هتل همیشه از بهترین تخفیف ها و بهترین خدمات برای رزرو هتل ایران استفاده کنید.

https://www.linkedin.com/company/epersian-hotel/about/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی